Masz pytania? zadzwoń Zadzwoń: 227 506 249 lub 605 377 500 (8.00-16.00) albo napisz sklep@horpol.com            newsletter Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy ważny pół roku!

Łódź ratownicza Kontra 450 RCC z kierownicą centralną

  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 103059

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 62 060,00 zł brutto
  • Czas realizacji: 5-9 tygodni
  • Cena netto: 52 609,76 zł / szt. 64 710,00 zł / szt.
  • szt.
  • Szybkie płatności Blik.

Produkt objęty jest gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Łódź ratownicza Kontra 450 RCC z kierownicą centralną

 

Łodzie serii Kontra 450 RCC to najwyższy model nowoczesnej, wielozadaniowej łodzi ratowniczej wykonanej z polietylenu. Przeznaczona są do celów rekreacyjnych jak i ratowniczych.

Dzięki swojej dwupłaszczowej konstrukcji łódź Kontra jest bezpieczna, a wykonanie z polietylenu zapewnia trwałość. Poza tymi atutami dodano elementy wyposażenia niezbędne do przeprowadzania akcji ratowniczych.

 

Model 450 RCC sterowany jest za pomocą konsoli z centralną kierownicą. Jeśli szukasz modelu z tradycyjną kierownicą, wybierz model Kontra 450 RC.

 

Seria 450 jest w stosunku do serii 400 większa, oferuje większą nośność i możliwości.

Łodzi z polietylenu nie trzeba malować ani poddawać konserwacji, przez co nawet przy intensywnej eksploatacji bardzo długo zachowuje sprawność.

Wysoka wytrzymałość udarnościowa sprawia, że łódka wykonana z tego materiału nie uszkodzi się przy uderzeniu w brzeg czy kamienie na dnie.
Polietylen jest materiałem całkowicie odpornym na czynniki atmosferyczne. Nie wchłania wody i jest bardzo trwały, nawet w niskich temperaturach, czym przewyższa inne materiały — jak żywice poliestrowe i drewno.

 

Może być wykorzystywana do żeglugi śródlądowej (według klasyfikacji PRS - kategoria D) z liczbą osób na pokładzie 10, oraz morskiej przybrzeżnej (według klasyfikacji PRS - kategoria C) z liczbą osób na pokładzie 6. Może być również stosowana na terenach trudno dostępnych - zalewowych. KONTRA to polska konstrukcja łącząca zalety pontonu typu RIB z wygodą przestronnej łodzi wypornościowej.

Doskonale zaprojektowana przestrzeń umożliwia pracę trzyosobowego zespołu ratowniczego. Niska burta łodzi ułatwia podjęcie z wody ratowanego. Specjalne mocowania stabilizujące deskę umożliwiają przeprowadzenie akcji reanimacyjnej nawet podczas przemieszczania się łodzi.

 

Polietylen sam w sobie jest lżejszy od wody, a dodatkowo łódka jest dwupłaszczowa (podwójne dno) i posiada wiele komór wypornościowych. Połączenie kadłuba typu V z bocznymi pływakami jak w katamaranie zapewniają łodzi stabilność, a przy tym szybkość i zwrotność. Nawet przy przewróceniu łódki, przedziurawieniu jednej lub dwóch powłok i całkowitym wypełnieniu wodą, łódka utrzymuje się na wodzie, załoga ma cały czas bezpieczne oparcie.

 

W zestawie nie ma silnika. Sugerujemy silnik 40 KM, ale praktyka pokazuje, że najczęściej wybierany jest silnik 50 KM. Bardziej wymagający użytkownicy mogą dobrać silnik do 60 KM, najmocniejszy dedykowany dla tej łodzi.

Domyślnie oferowane silniki:

HONDA BF 50 DK4 LRTU
HONDA BF 50 DK4 LRTZ
HONDA BF 60 AK1 LRTU
YAMAHA F50 HETL
YAMAHA FT50 JETL
YAMAHA Fó0 FETL
YAMAHA FT60 GETL

 

Do łodzi można także dokupić przyczepę (jak na zdjęciach) na które są dodatkowo zamocowane płozy. Przy zakupie z przyczepą możliwy odbiór osobisty lub dostawa. Zakup bez przyczepy tylko dostawa firmą spedycyjną. Koszty dostawy ustalane są indywidualnie i wynoszą zależnie do odległości od kilkuset do ponad 1500 zł.

 

UWAGA! Zamawiając łódź prosimy koniecznie określić czy ma być przygotowana pod krótką, czy długą pawęż. DOMYŚLNIE JEST DŁUGA. Łódź może mieć tylko jeden jej rodzaj i to klient decyduje który. Krótką pawęż zaleca się do płytkich rzek i akwenów. Można także domówić osłonę śruby (pierścień), ale stosować to należy tylko, gdy dno jest skaliste / kamieniste. W razie użycia silnika razem z osłoną na wodach z podwodną roślinnością, gałęziami czy patykami istnieje poważne niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika.



Wyposażenie łodzi Konta 450 RCC:

  • Relingi stalowe
  • Bakisty dziobowe - 3 szt.
  • Pawęż stalowa
  • Knagi rufowe 2 szt.
  • Korek zęzowy
  • Bakista boczna - 4 szt.
  • Centralna konsola sterownicza z siedziskiem, kierownicą, przekładnią, sterociągiem, gniazdem zapalniczki i usb,
    owiewką, zbiornikiem paliwa 40 l czujnikiem paliwa
  • Drabinka rufowa
  • Pagajo - bosak drewniany
  • Rama nawigacyjna z koszem na koło I bojkę, oświetleniem nawigacyjnym, światłami podłogowymi - 2szt.
  • Instalacja elektryczna do silnika I ramy nawigacyjnej z włącznikiem głównym i tablicą z przełącznikami
  • Mocowanie zestawu ratowniczego R1
  • Knaga składana - 2 szt.
  • Szekla do ucha cumowniczego
  • Szperacz horyzontalny 12V
  • Belka sygnalizacyjna niebieska (60 cm)
  • Belka LED 72W (24x3W) 41 cm
  • Światła robocze - 2 szt.
  • Generator dźwięku i głośnik
  • Akumulator 80 Ah z obudową
  • Deska ortopedyczna *
  • Kieszeń na deskę ortopedyczną
  • Boja ratownicza Pamelka
  • Koło ratunkowe *
  • Gaśnica z uchwytem
  • Apteczka techniczna
  • Apteczka wodoszczelna
  • Lina cumownicza czarna, wykonana z tworzywa sztucznego, niezatapialna o średnicy min. 12 mm
  • Lina holownicza wykonana z tworzywa sztucznego, niezatapialna o długości min. 20 m i średnicy min. 12 m
  • Lina kotwiczna wykonana z tworzywa sztucznego , niezatapialna o długości min. 25 m i średnicy min. 12 m
  • Odbijacz miękki z linką - 4.szt.
  • Pompa zęzowa z obudową
  • Linka życia
  • Napisy na łodzi

* Deska ortopedyczna i koło ratunkowe mogą nie stanowić wyposażenia, patrz opcje.


Dane techniczne łodzi Kontra 450 RCC:

  •     Kategoria projektowa łodzi - C (żegluga przybrzeżna) / D (żegluga śródlądowa)
  •     Masa jednostki pustej - 220 kg
  •     Ilość osób – 6 (żegluga przybrzeżna C) / 10 (żegluga śródlądowa D)
  •     Maksymalna nośność - 1000 kg (żegluga przybrzeżna C) / (żegluga śródlądowa D)
  •     Maksymalna moc silnika 60 KM
  •     Pawęż: długa L (domyślnie) lub krótka S (klient musi określić)
  •     Materiał kadłuba – LDPE
  •     Długość całkowita - 4,50 m
  •     Budowa kadłuba – dwupłaszczowa zamknięta
  •     Technologia wykonania – formowanie rotacyjne
  •     Szerokość całkowita - 1,90 m
  •     Wysokość całkowita - 1,00 m
  •     Długość w linii wodnej - 4,00 m
  •     Max szerokość w linii wodnej - 1,80 m
  •     Wysokość wolnej burty przy maksymalnym dopuszczalnym obciążeniu - 0,30 m

 


PRZYCZEPA do łodzi Kontra 450 RC i 450 RCC:

Konstrukcja: ocynkowana ogniowo i lakierowana proszkowo
Układ jezdny: resor + amortyzator
Dopuszczalna masa całkowita: 750 kg
Płozy tapicerowane: 2 szt.
Rolki środkowe: 3 szt.
Rolka podjazdowa: 1 szt.
Koła 13": 2 szt.
Koło zapasowe: 1 szt.
Koło manewrowe: 1 szt.
Trap: 1 szt.
Dziobownica: 1 szt.
Przyciągarka obudowana KNOTT, uciąg 450 kg: 1 szt.
Oświetlenie LED 12/24 V: 1 kpi.

Wymiary:

Długość 5,20 m
Szerokość 1,70 m
Szerokość z błotnikami 2,20 m


Quady, łodzie i nie tylko z WFOŚ w Małopolsce

Quady, łodzie i nie tylko z WFOŚ w Małopolsce

15-02-2024
Zakup pojazdu / ciągnika typu QUAD lub pojazdu ATV, zakup łodzi ratowniczej, zakup lub remont samochodu specjalnego Więcej