Motopompa szlamowa Subaru PTX 401 T CNBOP

  • Dodaj recenzję:
  • 100487
  • Producent: SUBARU
  • szt.
  • Cena netto: 7 700,00 zł / szt. 12 177,00 zł 9 471,00 zł / szt.

Motopompa szlamowa Subaru PTX 401 T CNBOP

 

Ostatni egzemplarz. Cena końcowa do zapłaty 6800 zł netto.

PTX-401T to następca słynnej motopompy PTV-406T, specjalnie zaprojektowana do ciężkich zastosowań gdzie zawarty w wodzie piasek lub kamienie są dużej średnicy. Różnica między modelami polega na zmianie jednostki napędowej. Zastosowano nowocześniejszy silnik EX35 o zwiększonej w stosunku do poprzednika mocy. Zachowano przy tym wszelkie parametry pracy pompy.

Motopompa charakteryzuje się trwałą i mocną konstrukcją. Mechaniczne uszczelnienie wykonane jest z węgliku krzemowego. Wirnik wykonany jest z żeliwa wysokochromowego, a wewnętrzna obudowa z utwardzonego żeliwa z prowadnicą ze stali nierdzewnej dla większej żywotności. Obudowa modułu pompowego wykonana jest z aluminium.
PTX-401T jest pompą samozasysającą to znaczy ma zdolność rozruchu bez konieczności zalania rurociągu ssawnego, wystarczy zalać moduł pompowy.


Należy przypomnieć, że moduły pompowe zastosowane w serii pomp szlamowych (z literą "T") należą do najprostszych w obsłudze. Po odkręceniu dwóch pokręteł, wystarczy odchylić klamry zabezpieczające i otworzyć moduł pompowy do czyszczenia lub konserwacji. Nie trzeba przy tym nic czasowo demontować. Cała operacja otwarcia lub zamknięcia pokrywy zajmuje sekundy.

Podobnie jak reszta motopomp z oferty Subaru, i ten model produkowany jest w Japonii. To gwarantuje niezawodną pracę urządzenia przez cały, 3-letni okres gwarancji !
W zestawie znajduje się stalowy kosz ssawny, komplet kluczy, paski samozaciskowe do węży oraz oryginalne nasady nakręcane do węży. Gratis dodajemy: dwie nasady 110 i 2 butelki oleju silnikowego

Ciekawostką jest fakt, że pierwsze dwa egzemplarze na świecie tego modelu pompy trafiły właśnie do naszej firmy, było to w 2012 roku.


Typowe zastosowania:  
Wypompowywanie wody z rozlewisk, studni, piwnic, rowów melioracyjnych, zamulonych zbiorników, kanałów, zbiorników wodnych naturalnych i sztucznych oraz wód płynących, wody z wykopów o dużym zanieczyszczeniu, napełnianie zbiorników samochodów gaśniczych, itp.
Motopompy szlamowe Subaru przeznaczone są do najcięższych zadań związanych z przepompowywaniem wody i jej nieagresywnych i/lub brudnych roztworów. PTX 401T skutecznie radzi sobie z zanieczyszczeniami o średnicy 31 mm !

Posiadają najłatwiejszy na rynku system demontażu pokrywy wirnika dla oczyszczenia wnętrza – nie wymaga kluczy ani demontowania innych elementów składowych pompy.
Ogólnie pompy Subaru charakteryzuje dobry stosunek wagi do wydajności.
Silniki EX motopomp Subaru spełniają wszelkie normy ekologiczne w zakresie emisji spalin, dlatego produkty te posiadają normę ochrony środowiska ISO 14001. Technologia łańcucha rozrządu zapożyczona z samochodów sportowych Subaru zmniejsza zużycie części silnikowych, obniża hałas o 2 dBA w stosunku do innych silników tej samej klasy, oraz wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa.

 

Podstawowe dane:

Przyłącza: 4"x4"

Maksymalna wysokość podnoszenia: 23m

Maksymalna wydajność: 2000 l/min

Głębokość ssania: 8m

Silnik: benzyna, 4-suwowy, chłodzony powietrzem, OHV

Pojemność zbiornika: 7 l

Wymiary: 745/510/635 [mm]

Waga: 74,5 kg

 

Najważniejsze rozwiązania konstrukcyjne motopomp szlamowych do prac ciężkich:

  • Pompa samozasysająca wymaga tylko wstępnego zalania.
  • Samosmarujące uszczelnienie krzemowo-węglowe zapewnia wytrzymałość i trwałość i jest odporne na działanie drobinek materiałów ściernych.
  • Wirnik i obudowa wirnika wykonane z żeliwa zapewniają wysoką trwałość i niezawodność w zmiennych warunkach pracy.
  • Dzięki zastosowaniu aluminium obudowa pompy jest lekka i odporna na uszkodzenia
  • Podkładki dystansowe zapewniają właściwe utrzymanie odległości wirnika i obudowy i niezbędną regulację wynikającą z naturalnego zużycia wirnika.
  • Standardowe wyposażenie obejmuje zestaw narzędzi, przyłącza przewodów, kosz ssawny i opaski zaciskowe.
  • zbiornik zapewnia długotrwałą pracę pomiędzy tankowaniami. Sitko w otworze wlewowym zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa.
  • silniki Subaru wyposażone są w czujnik zapewniający wyłączenie silnika w przypadku zbyt niskiego poziomu oleju (opcja, nie dotyczy silników Diesla).
  • Każdy tłumik zaprojektowany jest indywidualnie do każdego modelu silnika, zapewniając optymalny poziom wyciszenia. Silniki benzynowe wyposażone są w dodatkowy łapacz iskier.
  • Zawór odcinający paliwo z przezroczystym zbiornikiem zanieczyszczeń (silniki benzynowe)
  • Subaru udziela 3-letniej gwarancji na wszystkie swoje produkty. Szczegóły w Ogólnych Warunkach Gwarancji