Motopompa półszlamowa Subaru PTX 320 ST

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 100482
  • Producent: SUBARU
  • szt.
  • Cena netto: 2 682,93 zł / szt. 3 300,00 zł / szt.

Wybierz SupermarketStrazacki.pl

Motopompa półszlamowa Subaru PTX 320 ST

 

OSTATNIE SZTUKI - KONIEC PRODUKCJI. KONIECZNE POTWIERDZENIE DOSTĘPNOŚCI PRZED ZAMÓWIENIEM.

 

Motopompa półszlamowa PTX320ST zaprojektowana jest dla średnio-ciężkich zastosowań gdzie zawarty w wodzie piasek lub kamienie uniemożliwiają użycie standardowej pompy do wody lekko zabrudzonej.
Motopompa charakteryzuje się trwałą i mocną konstrukcją. Mechaniczne uszczelnienie wykonane jest z węgliku krzemowego. Wirnik i wewnętrzna obudowa wykonana jest z utwardzonego żeliwa dla pracy w ciężkich warunkach. Obudowa modułu pompowego wykonana jest z aluminium.

 

PTX320ST jest pompą samozasysającą to znaczy ma zdolność rozruchu bez konieczności zalania rurociągu ssawnego, wystarczy zalać moduł pompowy. Urządzenie oparte jest o doskonały silnik japoński Subaru EX-17, produkowana jest w chińskiej fabryce Subaru.

Jest to bliźniaczy model do japońskiej wersji (nie produkowanej już) PTX 301ST, która posiadała w Polsce Świadectwo Dopuszczenia CNBOP - ten model nie posiada tego dokumentu.

 

Typowe zastosowania:  

Wypompowywanie wody z rozlewisk, studni, piwnic, rowów melioracyjnych, zamulonych zbiorników, kanałów, zbiorników wodnych naturalnych i sztucznych oraz wód płynących, wody z wykopów o dużym zanieczyszczeniu, napełnianie zbiorników samochodów gaśniczych, itp.
Motopompy szlamowe Subaru przeznaczone są do najcięższych zadań związanych z przepompowywaniem wody i jej nieagresywnych i/lub brudnych roztworów.

Posiadają najłatwiejszy na rynku system demontażu pokrywy wirnika dla oczyszczenia wnętrza – nie wymaga kluczy ani demontowania innych elementów składowych pompy.
Ogólnie pompy Subaru charakteryzuje dobry stosunek wagi do wydajności.
Silniki EX motopomp Subaru spełniają wszelkie normy ekologiczne w zakresie emisji spalin, dlatego produkty te posiadają normę ochrony środowiska ISO 14001. Technologia łańcucha rozrządu zapożyczona z samochodów sportowych Subaru zmniejsza zużycie części silnikowych, obniża hałas o 2 dBA w stosunku do innych silników tej samej klasy, oraz wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa.

Podstawowe dane:

Przyłącza: 3"x3"

Maksymalna wysokość podnoszenia: 23m

Maksymalna wydajność: 1000 l/min

Głębokość ssania: 8m

Silnik: benzyna, 4-suwowy, chłodzony powietrzem, OHC

Pojemność zbiornika: 3.6 l

Wymiary: 527×368×417 [mm]

Waga: 27,6 kg

Zużycie paliwa: 1,7 l/ godz

 

Najważniejsze rozwiązania konstrukcyjne motopomp szlamowych do prac lekkich:

  • Pompa samozasysająca wymaga tylko wstępnego zalania.
  • Samosmarujące uszczelnienie krzemowo-węglowe zapewnia wytrzymałość i trwałość i jest odporne na działanie drobinek materiałów ściernych.
  • Wirnik i obudowa wirnika wykonane z żeliwa zapewniają wysoką trwałość i niezawodność w zmiennych warunkach pracy.
  • Dzięki zastosowaniu aluminium obudowa pompy jest lekka i odporna na uszkodzenia
  • Podkładki dystansowe zapewniają właściwe utrzymanie odległości wirnika i obudowy i niezbędną regulację wynikającą z naturalnego zużycia wirnika.
  • Standardowe wyposażenie obejmuje zestaw narzędzi, przyłącza przewodów, kosz ssawny i opaski zaciskowe.
  • Duży zbiornik zapewnia długotrwałą pracę pomiędzy tankowaniami. Sitko w otworze wlewowym zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa.
  • Silniki Subaru wyposażone są w czujnik zapewniający wyłączenie silnika w przypadku zbyt niskiego poziomu oleju (opcja, nie dotyczy silników Diesla).
  • Każdy tłumik zaprojektowany jest indywidualnie do każdego modelu silnika, zapewniając optymalny poziom wyciszenia. Silniki benzynowe wyposażone są w dodatkowy łapacz iskier.
  • Zawór odcinający paliwo z przezroczystym zbiornikiem zanieczyszczeń (silniki benzynowe)