Masz pytania?  zadzwoń Zadzwoń: 22 750-62-49 lub 605 377 500 (godz 8.00-16.00)           newsletter Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy na zakupy.

Silnik zaburtowy Parsun F25 BWL (25 KM) do łodzi Kontra R

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 102146
  • Dostępność: Niedostępny Niedostępny
  • szt.
  • Cena netto: 11 640,00 zł / szt. 14 317,20 zł / szt.
  • Niedostępny

Silnik Parsun F25 BWL (25 KM) do łodzi Kontra R

 

Propozycja dla osób oczekujących od silnika zaburtowego dobrych osiągów przy zachowaniu umiarkowanej ceny. Rozruch elektryczny podnosi komfort użytkowania. Silnik znakomicie nadaje się do większości łodzi, RIB-ów i pontonów o długości od 4 metrów z możliwością sterowania kołem sterowym i manetką.

 

Wersja silnika Parsun 25KM z rozruchem manualnym lub elektrycznym i sterowaniem manetką (rumplem). W komplecie ze śrubą napędową, zbiornikiem paliwa 24 litry i linią paliwową.

Moc maksymalna: 18,4kW (25 KM) @5500
Biegi: Przód-Luz -Wsteczny (F-N-R)
2 cylindry w rzędzie, 4 suwowy, pojemność skokowa 498 cm3
Chłodzony wodą, typ silnika OHC
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu.
Maks. prędkość obrotowa dla pełnej mocy (obr/min) 5000-6000
Wolne obroty (Neutral) 925-1025 (obr/min)
Średnica * skok tłoka 65*75
Przełożenie 2,08 (27/13)
System zapłonu CDI
Rozruch manualny, Sterowanie rumplem
Ładowanie akumulatora 12V
Pojemność zbiornika paliwa: 24 litry zewnętrzny
Maksymalne zużycie paliwa 9,2 litra/godzinę
Średnie zużycie: około 4,5 litra na godzinę pracy
Stosowane paliwo: benzyna bezołowiowa
Pojemność oleju w silniku: 1,7 l. (bez filtra)
Pojemność oleju w przekładni: 0,32 l.
Śruba w komplecie: 3 - 9 7/8" x 11 1/4"

Wymiary:
Długość / szerokość / wysokość: 115,1/43/128 cm
Wysokość pawęży: 50,8 cm (20 cali) - można także zamówić pawęż krótką 15 cali.
Waga: 68 kg

W zestawie rumpel, śruba napędowa, zbiornik paliwa 24 litry i linia paliwowa.

Silnik można uruchamiać elektrycznie starterem, ale wymaga do akumulatora na łodzi (brak w zestawie).

 

UWAGA! Zamawiając silnik prosimy koniecznie określić czy ma być z krótką czy długą pawężą. DOMYŚLNIE JEST DŁUGA. Krótką pawęż zaleca się do płytkich rzek i akwenów. Można także domówić osłonę śruby (pierścień), ale stosować to należy tylko gdy dno jest skaliste / kamieniste. W razie użycia silnika razem z osłoną na wodach z gałęziami czy patykami, istnieje poważne niebezpieczeństwo uszkodzenia silnika.

Wybierz SupermarketStrazacki.pl !