newsletter Zapisz się do newslettera i odbierz kod rabatowy na zakupy.

Motopompa półszlamowa Benza BX-300-ST

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 102262
  • Producent: BENZA
  • Dostępność: Dostępny z magazynu lub na zamówienie Dostępny z magazynu lub na zamówienie
  • szt.
  • Cena netto: 2 125,00 zł / szt. 3 075,00 zł 2 613,75 zł / szt.

Wybierz SupermarketStrazacki.pl !

Motopompa półszlamowa Benza BX-300-ST

 

Motopompa półszlamowa BX-300-ST została zaprojektowana dla średnio-ciężkich zastosowań gdzie zawarty w wodzie piasek lub kamienie uniemożliwiają użycie standardowej pompy do wody czystej. Motopompa charakteryzuje się trwałą i mocną konstrukcją.

BX-300-ST jest pompą samozasysającą to znaczy ma zdolność rozruchu bez konieczności zalania węża ssawnego, wystarczy zalać moduł pompowy

 

Wykonanie:

  • Mechaniczne uszczelnienie wykonane jest z węgliku krzemowego
  • Wirnik i wewnętrzna obudowa wykonana jest z utwardzonego żeliwa dla pracy w ciężkich warunkach.
  • Obudowa modułu pompowego wykonana jest z aluminium.

Motopompa posiada najłatwiejszy na rynku system demontażu pokrywy wirnika dla oczyszczenia wnętrza – nie wymaga kluczy ani demontowania innych elementów składowych pompy.

Gwarancja: przemysł 1 rok, straż pożarna 2 lata.


Typowe zastosowania:

Wypompowywanie wody z rozlewisk, studni, piwnic, rowów melioracyjnych, zamulonych zbiorników, kanałów, zbiorników wodnych naturalnych i sztucznych oraz wód płynących, wody z wykopów o dużym zanieczyszczeniu, napełnianie zbiorników samochodów gaśniczych, itp.

 

Podstawowe dane techniczne:

Wydajność max: 1100 l/min
Wysokość podnoszenia: 26 m
Wysokość zasysania: 7 m
Średnica gniazd wejścia / wyjścia: 75 mm (3 cale)
Max. średnica zanieczyszczeń: 25 mm
Silnik: Benza R210
Moc silnika: 6 KM
Wymiary: 552x432x450 mm
Waga: 33 kg


Najważniejsze rozwiązania konstrukcyjne motopomp szlamowych do prac lekkich:

  • Pompa samozasysająca wymaga tylko wstępnego zalania.
  • Samosmarujące uszczelnienie krzemowo-węglowe zapewnia wytrzymałość i trwałość i jest odporne na działanie drobinek materiałów ściernych.
  • Dzięki zastosowaniu aluminium obudowa pompy jest lekka i odporna na uszkodzenia.
  • Silnik wyposażony jest w czujnik zapewniający jego wyłączenie w przypadku zbyt niskiego poziomu oleju.
  • Rama motopompy stoi na podłożu na 4 gumowych poduszkach.


Każdy tłumik zaprojektowany jest indywidualnie do każdego modelu silnika, zapewniając optymalny poziom wyciszenia

Standardowe wyposażenie obejmuje zestaw narzędzi, przyłącza przewodów, kosz ssawny i opaski zaciskowe.